login

Author Topic: Alphabet: Do you know your ABC's?  (Read 45259 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline sarcasm_made_Easy

  • Compsognathus
  • *****
  • Posts: 10320
  • Liked: 15
Re: Alphabet: Do you know your ABC's?
« Reply #90 on: March 15, 2007, 02:00:11 PM »
avatar of woe but whos complaining huh lol

go ahead their thom, post the next


Offline Thom_Serveaux

  • Bilbo Baggins Balladeer
  • ******
  • Posts: 4035
  • Liked: 1
  • *Platypus Sound*
Re: Alphabet: Do you know your ABC's?
« Reply #91 on: March 15, 2007, 02:09:12 PM »
Whoops, I saw the abbreviation 'aofwoe' and just 'assumed' (and once again, yes I did) He kind of resembled a rather gruesome looking harlequin of some sort, I guess...  Anyway Lil' buddy I'll let you in a little secret, what with that damn firewall of yours and all, I already did post the next one..


Offline sarcasm_made_Easy

  • Compsognathus
  • *****
  • Posts: 10320
  • Liked: 15
Re: Alphabet: Do you know your ABC's?
« Reply #92 on: March 15, 2007, 02:34:18 PM »
lol yup i cant see crap.  thats why i so rarely play this game lol


Offline Pak-Man

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 17280
  • Liked: 3176
  • Insert $0.25 to Play!
Re: Alphabet: Do you know your ABC's?
« Reply #93 on: March 15, 2007, 02:50:25 PM »
Emoticon



Offline Sharktopus

  • Ephialtes
  • *****
  • Posts: 7584
  • Liked: 3
  • May the Porkins be with you.
Re: Alphabet: Do you know your ABC's?
« Reply #94 on: March 15, 2007, 02:53:32 PM »
Dr. Orpheus



Offline Thom_Serveaux

  • Bilbo Baggins Balladeer
  • ******
  • Posts: 4035
  • Liked: 1
  • *Platypus Sound*
Re: Alphabet: Do you know your ABC's?
« Reply #95 on: March 15, 2007, 03:12:00 PM »
Perhaps Pakky means something else, after all 'Dr. Orpheus' (or just plain 'Orpheus')  doesn't start with an 'N'..

Just a thought...


Offline BathTub

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 8382
  • Liked: 356
Re: Alphabet: Do you know your ABC's?
« Reply #96 on: March 15, 2007, 04:39:41 PM »
I am not sure if Sharktopus gets the whole idea. The words form a chain, first letter of the new word is the last letter of the old word.
« Last Edit: March 15, 2007, 04:41:56 PM by BathTub »


Offline Pak-Man

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 17280
  • Liked: 3176
  • Insert $0.25 to Play!
Re: Alphabet: Do you know your ABC's?
« Reply #97 on: March 15, 2007, 04:41:01 PM »
Perhaps Pakky means something else, after all 'Dr. Orpheus' (or just plain 'Orpheus')  doesn't start with an 'N'..

Just a thought...
Yup. Identified the picture, but not the word in question. :^)


Offline Sharktopus

  • Ephialtes
  • *****
  • Posts: 7584
  • Liked: 3
  • May the Porkins be with you.
Re: Alphabet: Do you know your ABC's?
« Reply #98 on: March 15, 2007, 05:26:10 PM »
Sorry. I got so excited to see Dr. Orpheus that I forgot the rules. You were looking for NECROMANCER.



Offline Pak-Man

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 17280
  • Liked: 3176
  • Insert $0.25 to Play!
Re: Alphabet: Do you know your ABC's?
« Reply #99 on: March 15, 2007, 07:16:36 PM »
NOW you got it. :^)


Offline Steve-O

  • Mayor of Nilbog
  • *****
  • Posts: 3569
  • Liked: 56
    • The Incomparable
Re: Alphabet: Do you know your ABC's?
« Reply #100 on: March 15, 2007, 07:23:22 PM »
If I'm not mistaken, that's a RHOMBUS.



Offline Pak-Man

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 17280
  • Liked: 3176
  • Insert $0.25 to Play!
Re: Alphabet: Do you know your ABC's?
« Reply #101 on: March 15, 2007, 07:28:27 PM »
Umm... Could that maybe be Suzanne Somers? I don't know WHERE I'm getting that idea. I just kinda have a feeling. :^)



Offline Steve-O

  • Mayor of Nilbog
  • *****
  • Posts: 3569
  • Liked: 56
    • The Incomparable
Re: Alphabet: Do you know your ABC's?
« Reply #102 on: March 15, 2007, 07:28:57 PM »
Umm... Could that maybe be Suzanne Somers? I don't know WHERE I'm getting that idea. I just kinda have a feeling. :^)

Technically, yes, but that's the cheap way out.


Offline Pak-Man

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 17280
  • Liked: 3176
  • Insert $0.25 to Play!
Re: Alphabet: Do you know your ABC's?
« Reply #103 on: March 15, 2007, 07:32:52 PM »
All right. I'll withdraw my post (Which is a little obvious anyways) until someone figures out the tricky one. :^)


Offline Sharktopus

  • Ephialtes
  • *****
  • Posts: 7584
  • Liked: 3
  • May the Porkins be with you.
Re: Alphabet: Do you know your ABC's?
« Reply #104 on: March 15, 2007, 08:35:22 PM »
That would be Step By Step.



All right. I'll withdraw my post (Which is a little obvious anyways) until someone figures out the tricky one. :^)

Obvious, perhaps, but HOLY SHIT THAT'S AWESOME!  :o